Originální a rychlá snídaně se snídaňovou směsí

Chcete žít zdravým životním stylem? Přáli byste si shodit přebytečné kilogramy nebo si udržet svou hmotnost? Základem je zdravá a vyvážená strava, aktivní pohyb a pravidelný režim, který začíná vydatnou a nutričně hodnotnou snídaní. Výmluvy typu, že to po ránu nestíháte, nejsou na místě. Každý si může dvacet minut přivstat a rázem je hned dostatek prostoru pro klidnou snídani. Pokud však nechcete obětovat ani ždibek svého spánku, naštěstí jsou na trhu k dostání snídaňové směsi, díky kterým máte snídani v mžiku na stole.

Proč snídaňové směsi?
Snídaňové směsi nejsou jen rychlou variantou snídaně, ale zároveň dodají organismu potřebnou energii, vitamíny, minerální látky, vlákninu, zdravé tuky a další nezbytné živiny. Oblíbeným příkladem je Iswari snídaňová směs, kterou můžete ochutnat v nejrůznějších příchutích a kombinacích, jako je například snídaňová směs acai - jahoda - banán nebo snídaňová směs s obsahem superfoods neboli superpotravin jako bio mladý ječmen, lucuma, maca či kakaové boby. A pokud by se vám přece jen zdálo, že směsi něco chybí, můžete ji vylepšit pomocí semínek, sušeného ovoce, ořechů a dalších plodů. Neobvyklé chuti docílíte například tím, když do směsi přidáte goji neboli kustovnici čínskou nebo přisypete hrst sušené moruše. Zároveň tím zvýšíte nutriční hodnoty vaší snídaně.

Jak vybrat snídaňovou směs?
Při výběru snídaňových směsí ovšem dávejte dobrý pozor na to, z čeho jsou složeny. V některých bývá zbytečně mnoho cukru či jsou v nich obsaženy konzervanty nebo umělá barviva. Nejvíce se s nimi setkáte především u instantních snídaňových směsí nebo kaší. Ideální proto je sáhnout po přírodních snídaňových směsích. Zárukou toho, že do sebe nebudete cpát hned od rána plno chemie, je zdravá snídaňová směs složená ze superpotravin a BIO surovin, které byly vypěstovány v souladu s přísnými pravidly ekologického zemědělství.

Instantní kaše versus bio snídaňová směs
Zatímco běžné instantní kaše obsahují celou řadu pro tělo nepotřebných či nevhodných látek, kvalitní snídaňové směsi Iswari byly připraveny tak, že žádná z použitých ingrediencí neprošla teplotou vyšší než 40 °C. Díky tomu tyto produkty lze označit jako raw snídaňová směs neboli živá strava. Dalším rozdílem mezi směsmi je množství a druh použitého cukru. Zatímco obyčejné snídaňové kaše či směsi obsahují rafinovaný cukr, směsi od Iswari jsou lehce doslazené kokosovým cukrem, který je nerafinovaný a má nízký glykemický intex, a proto nebudete mít ještě dlouho po snídani pocit hladu. A pokud by se vám přece jen zdálo, že je vaše snídaně málo sladká, přidejte do ní pár kapek agáve sirupu.

Autor: Kateřina Doul

AutorKateřina Doul
Blog-datum24.4.2017
ČlánkyZdravá strava